Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2016 21:20 - Любовен триъгълник
Автор: mimi21 Категория: Други   
Прочетен: 510 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.08.2016 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Случвало ли ви се е да сте пред труден избор? Е, на мен да. Имам си приятел, който ме обича страшно много, но е от друг град и не се виждаме. В същото време поддържам контакт с едно симпатично момче от родния ми град, в който живея. Не съм се виждала с него, заради приятеля ми, защото не е редно, но симпатягата настоява да се видим. Казва, че ме харесва и иска да ми предложи, но не знае за това, че съм обвързана. Въпросът е там, че харесвам и двамата, мога да кажа, че обичам приятеля си, но изпитвам силни симпатии и към другото момче. Съгражданинът ми говори предимно за мен и него, за връзка и тн. Не знам вече какво да правя. В изборът ми все единият ще бъде наранен, но не искам това. Може ли да изразите мнение или подобни ваши случки в коментарите, ще съм ви изключително благодарна. Хубава вечер! :)


Тагове:   момиче,   момче,   триъгълник,   любов,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. tsvganchev - Не съм съгласен, че трябва да изб...
13.08.2016 21:47
Не съм съгласен, че трябва да избираш между двамата. Вероятно ще прозвучи за вас малоумно, понеже умовете на хората са промити от моралните ценности, на които ни учат от малки, но поне обмислете моето решение сериозно. Моногамията винаги е приемана като нормалния начин на постигане на взаимоотношения. Полигамията все е била оплювана, и отхвърляна от глупците като "неморална". Не виждам нищо грешно в това да поддържаш една полигамна връзка с двамата. Поздрави!
цитирай
2. mimi21 - И аз съм така.
07.01.2017 15:03
Здравей. В момента и аз се чувствам по същия начин. Запознах се с едно момче, което е от родния ми град (Варна), но следва в София и поради тази причина нямаме възможност да се виждаме често. Другото момче, с което се запознах, е от Бургас.

Съгражданинът ми се сеща за мен не много често, не го чувам със седмици. А ако се сети, чатът ни продължава най-много 10 минути. А момчето, което е от Бургас, постоянно ми пише. Говорим си до късно вечерта с него, даже две вечери подред не спяхме. Постоянно проявява желание да ме "приспи" по телефона с различни приказки и тн.

Обичам Варненеца, но имам силни симпатии към другото момче. И с двамата в момента съм само приятелка, нищо обвързващо. Объркана съм и не знам какво да правя. Ако може някой съвет..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mimi21
Категория: Други
Прочетен: 4728
Постинги: 2
Коментари: 2
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031